+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Liberec Bewertungen

Hotelbewertung

89%
Sehr gut

von 351 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    92%
  • Ausstattung

    89%
  • Komfort

    83%
  • Preis-Leistungverhältnis

    85%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Zdenek

Einzelreisender, 25.11.2011

Česká republika

  • Gesamtbewertung
28 %
  • Hrozně vypadající pokoj cca ze 70 let, nevyhovující podmínky ubytování a spaní.

Persönlich
6
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
3
Komfort
1
Wert/Geld
1

Anonym

Einzelreisender, 7.11.2021

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
4

Ctirad Barták

Junges Paar, 30.10.2011

Česká republika

  • Gesamtbewertung
50 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
4
Komfort
2
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 28.7.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Availabilita.

  • Nebol ani len sampon...

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4

Šárka kazlepková

Einzelreisender, 12.7.2020

Chomutov Česká republika

  • Gesamtbewertung
55 %
  • Mily usměvavý a vstricný personál...

  • pokoje tedy alespon pokoj c 210 chtela jsem nekuracky pokoj, koberec propaleny , interier zastaraly .. z chodby a sousedskych pokoju bylo vse slyset jako bych byla na pokoji s dalsimi hosty... Poreste to triskani dveri nejakym jemnejsim branem ,nebo neco . Rusi to jak pres den ,tak hlavne v noci kdyz chodi hoste po schodech..take by bylo fajn hosty upozornit na nejaky nočni klid celou noc jsem nespala ,ale to je o lidech moc to asi neporesite...Poslouchat vulgarity u snidane i pred malymi detmi typu panskeho prirozeni ze strany priopilych hostu..Nejsem asi zveda po ranu koukat na nality frajery kteří si pletou 5. cenovou s hotelem nejaky lobby bar pro tyhle typky by byl fajn.

Persönlich
10
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
6
Komfort
2
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 14.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6

Anonym

Junges Paar, 21.8.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • - příjemné recepční - volná vstupenka do zoo - snídaně formou bufetu až do 10h, jídla a pití byl vždy dostatek a vždy jsme si vybrali - výměna ručníků každý den

  • - úklid pokoje nebyl dokonalý (prach, rohy v koupelně nebyly uklízeny již nějaký čas, nepořádek pod postelí) - málo televizních programů - připojení internetu přes kabel (který byl velice krátký) místo wifi

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
6
Wert/Geld
6

Irena

Einzelreisender, 22.4.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Nelíbilo se mi, že systém po nás požadoval (nebo nabízel) možnost check in online, vše jsme řádně, vyplnili, ale na hotelu údaje neměli. Kam jsem tedy posílala čísla OP????? Jak je to s osobními údaji. Prosím o vysvětlení. Kročilová

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Robert Hájek

Älteres Paar, 1.1.2012

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
6

Roman Bicek

Familie mit älteren Kindern, 30.10.2010

Praha východ,Hovorčovice

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Dobrý den,chci hlavně pochválit pani recepční za perfektní vystupování,nedostatky bych vytkl v oblasti informovanosti, v hotelu probíhal turnaj šachistů,který nás dostal do nehezkých místností při snídaní a ostatním stravování či posezení.

  • Dobrý den,chci hlavně pochválit pani recepční za perfektní vystupování,nedostatky bych vytkl v oblasti informovanosti, v hotelu probíhal turnaj šachistů,který nás dostal do nehezkých místností při snídaní a ostatním stravování či posezení.

Persönlich
10
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
3
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 31.7.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Noisy mornings due to many ambulances screaming on the way to Hospital.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6

Alena Henrychová

Einzelreisender, 13.10.2020

Most Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Čistota

  • Za postelí byla velká stěna která zhoršovala akustiku při poslechu televize, nebyl k televizi lístek s čísly tel. kanálů, nebylo tam napsané číslo na recepci, místo sprchového koutu tam byla vana do které se špatně lezlo protože tam byla stěna a nad vanou nebylo žádné madlo na přidržení, mohlo dojít k úrazu.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
6

Jiří Gabriel

Älteres Paar, 7.4.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Personál, pokud můžeme hodnotit za tu jednu noc, profesionální. Pokoj malý, ale čistý.

  • V hotelích této kategorie bývá v koupelně zpravidla i sprchový gel, nejenom klasické mýdlo, stále častější samzřejmostí je i vestavěný fén. Televize s úhlopříčkou větší o něco málo než A4 na úrovni 70. let, ČT1 pištící a nepoužitelná. Ledničku jsme nehledali ale ani nepotřebovali, takže, nevím, jestli je součásti vybavení. Poměr cena/kvalita ve srovnání s jinými hotely či řetězci *** a ****, kde jsem bydlel za poslední léta u nás či v zahraničí nelichotivý. Zdviž by asi měla mít vnitřní zavírací dveře.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
3
Wert/Geld
3

Anonym

Einzelreisender, 27.5.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
6

Ludmila

Einzelreisender, 26.6.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %
  • Do restaurace jsem odešla v 19h, 15 minut jsem čekala než mne někdo obslouží,v restauraci nikdo jiný nebyl.Objednala jsem si plněnnou okurku na tu jsem čekala dalších 20min a nakonec tam chyběl losos,po dalších 15 minutách by byla donesena polévka.Byla jako vařená z pytlíku.Byla jsem opravdu naštvaná, strávila jsem tam 80 min a hrůza.

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
6

Anonym

Gruppe von Freunden, 26.11.2022

Německo

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Lärm der Straßenbahnen und der Bushaltestelle; Kälte; Steckdosen im Schlafbereich inaktiv

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
8

Radim Studený

Älteres Paar, 30.10.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Na pokoji bylo slyšet vše z chodby i vedlejších pokojů. Výběr v restauraci slabý.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 8.8.2021

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • V recepci i hotelové restauraci byl vždy personál příjemný,pokoj prostý,ale čistý.

  • V hotelovém pokoji nejsou u postelí lampičky na čtení.Jakési "pseudolampičky",tedy červená světélka, u kterých se absolutně nedá číst a vypadají jak z vykřičeného domu,jsou vysoko na zdi v nohách postelí .To jsem hodně uvažovala,jestli ten,kdo pokoj zařizoval,vůbec přemýšlel.Obě osoby tedy musí buď mít rozsvícené hlavní světlo,nebo pokud to druhému vadì,musí být celý pokoj zhasnutý.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Mária Malíková

Familie mit älteren Kindern, 12.6.2020

Bratislava Slovensko

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Zo štyroch hostí traja nevedeli sme dlho zaspať, asi zlé postele? , alebo zlé energie? príšerný vstup pod sprchu. Lutujem, spala som u Vás asi pred desiatimi rokmi a bolo to skvelé. Ale aj tak ďakujeme za ochotu. Personál skvelý Malíková

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 21.9.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
4